loading...
تکنیکها و روشهای آموزش مشاوره و تبلیغ عشق و ازدواج 101
شادکامی بازدید : 515 دوشنبه 22 شهریور 1395 نظرات (0)

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀برای ادای قرض و گرفتن طلب ها و ثروت🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
مرحوم طبرسی رحمة الله می گوید : حسین بن خالد می گوید : من از مردم ۳۰۰۰۰۰درهم طلبکار
بودم و عده ای نیز ۴۰۰۰۰۰ درهم از من طلب داشتند بدهکاران پولهایم را نمی دادند و طلبکاران
نیز بر گرفتن پولهایشان اصرار داشتند تا آنکه در موسم حج مخفیانه به حج رفتم تا به خدمت امام
رضا علیه السلام عرض حاجت کنم در حج نتوانستم خود را به امام برسانم اما از طریق نامه ای
احوالات خویش را بیان کردم حضرتش در حاشیه نامه نوشتند بعد از هر نماز واجب این دعا را سه
مرتبه بخوان :
اللهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ یا لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ بِحَقِّ  لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ  اَن تَرحَمَنی  بِلا اِلهَ اِلّا اَنْتَ  اللهُمَّ اِنّی
اَسْئَلُکَ یا لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ بِحَقِّ  لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ اَن تَرضِیَ عَنّی بِلا اِلهَ اِلّا اَنْتَ  اللهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ
یا لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ بِحَقِّ  لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ  اَن تَغفِرَلی بِلا اِلهَ اِلّا اَنْتَ
بدرستیکه حاجت تو برآورده خواهد شد
حسین بن خالد می گوید :
من بر این دعا مداومت کردم به خدا قسم که چهار ماه نگذشته بود که پولهایی که در دست مردم
داشتم گرفتم و قرض های خود را نیز اداء کرده و ۱۰۰۰۰۰ درهم نیز به دست آوردم . این دعا نیز به
تجربه ثابت شده است

منبع : مکارم الاخلاق صفحه ۳۴۷

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت به امور اموزشی وعلمی و مشاوره در تبلیغ و ازدواج و طلاق و امور عشق و لذت و خواب می پردازد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • فروشگاه سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 100
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 314
  • بازدید ماه : 839
  • بازدید سال : 5,559
  • بازدید کلی : 70,246
  • کدهای اختصاصی
    تصویر : https://rozup.ir/view/2454571/بنر-1.2.gif